środa, 9 października 2013

Koszula w kratę - Must Have ! :) + Naszyjnik z naszyjnikimie.pl



Wracam po krótkiej nieobecności z powodów ,bliżej nieznanych. :D
Za to teraz będę dodawać posty co dzień ,bo mam pełno zdjęć ,także będą posty na różne tematy. A co dziś ? A dziś mój ulubiony casualowy zestaw. :) Krata podbiła moje serce w pełni ,także nie mogłam się powstrzymać by nie kupić tej koszuli. Czuję się w niej świetnie w dodatku kupiłam ją na męskim dziale w new yorker ,bo damskie w sumie nie zachwyciły mnie tak bardzo,a po drugie cena była bardziej przystępna niż na dziale damskim. :D Do takiej koszuli idealnie pasują dżinsy i trampki. Jest to jak narazie mój ulubiony zestaw jesienny. A Wam również krata przypadła do gustu ? :))




      Koszula- NY, Spodnie -C&A, Buty- Converse, Kurtka -Bazarek, Szalik- H&M,Torebka- Mango



A oto mój piękny naszyjnik z moim imieniem :) Strasznie go lubię !:D
Polecam stronę http://www.naszyjnikimie.pl/Products.aspx?p=325&m=325   :))
Mam również dla Was rabat w wysokości -10 % ,właśnie do tego sklepu na hasło: NATKA

15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, śliczny naszyjnik
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik:)Pozdrawiam swoją imienniczkę,obserwuję i zparaszam do mnie:)
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy są cudowne :) świetnie wyglądasz <3

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ty masz długie włosy szok :)
    naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zestawy z koszulą w kratkę, Twój jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też szukam koszuli w kratę, jednak jeszcze nie znalazłam tej idealnej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz, dziewczęco, uwielbiam Twoję koszulę! bardzo podobają mi się naszyjniki z imionami, mam skromną nadzieję, że może mi ktoś go kiedyś sprezentuje :) buźka xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) !
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking lovely darling. Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram. Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyglądasz :)
    Baedzo ładna stylizacja :>
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okropnie podoba mi się twoja stylizacja! ♥

    OdpowiedzUsuń