niedziela, 3 lutego 2013

Studniówka ! :))



Witajcie Kochani :))
Na początku stycznia odbyła się moja studniówka ,było bardzo sympatycznie! Miła atmosfera ,tańce do białego rana ,pełno uśmiechu i dobre jedzenie. Niestety nie mam za dużo zdjęć ,nie robiłam za wiele,większość czasu spędziłam na parkiecie z moim Ukochanym:* Moja sukienka była bardzo skromna,ale jej kolor mnie zachwycił <3 am="" i="" j="" konkursie="" mosquito.pl="" w="" wygra="">,a buciki kupiłam na czasnabuty . Oczywiście marzyła mi się długa suknia ,ale nie udało mi się takiej zdobyć :( No cóż.. ale w tej świetnie się bawiłam i dobrze czułam :)) Jeśli jesteście przed studniówką , to życzę dobrej zabawy ! :)

18 komentarzy:

  1. wyglądałaś pięknie! super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna para :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś :)
    Zazdroszczę włosów :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja sukienka!! Kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladalas ;) dzięki.za odwiedziny. Strasznie się ślizgalam na tym śniegu i dlatego tak się smialam ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie prezentowałaś się w tej sukieneczce! :D cudne zdjęcia :D

    zapraszam do mnie na KONKURS ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądałaś niesamowicie ;)!
    no i jakie ty masz piękne długie włosy!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutka sukieneczka !
    moja studniówka była 2 lata temu, ale ten czas szybko płynie :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.Nominowałam cię do Liebster awards.Zapraszam wiec na mojego bloga.:)http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podoba material jak i cala Twoja sukienka ! /B.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz ;))))

    zapraszam do wspólnej obserwacji i polubienia fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie tu! z miłą chęcią zaczynam obserwować i czekam na newsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący blog :)
    Pozdrawiam

    przy okazji proszę o like : :))
    http://www.facebook.com/LaVillett

    OdpowiedzUsuń