poniedziałek, 21 stycznia 2013

Maroon skirt !

Witajcie:)
Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu u babci,jestem doszczętnie przejedzona i wyleniłam się za wszystkie czasy ! Ale było bardzo miło ,chociaż tydzień bez internetu ,to nie lada wyczyn ;D Udało mi się zdobyć parę perełek w Sh,także jestem podwójnie zadowolona!
A co do stylizacji ,to mam kolejną bordową rzecz w mojej szafie, udało mi się zdobyć piękną bordową  spódniczkę na stronie www.areyoufashion.com . Chciałam żeby w tej stylizacji miała ona główną rolę, dlatego resztę postawiłam na kolor czarny i uzupełniłam wszystko złotą biżuterią. Mnie się podoba ,a co Wy sądzicie i czy lubicie bordo ?;))














I'm was wearing :
blouse- sh
skirt - www.areyoufashion.com
shoes- allegro
bag- etorebka.pl

10 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz;) zazdroszczę długości włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look ;)
    Na Modnej Polce widziałam, że jesteś z Nowego Tomyśla, a ja mieszkam blisko Grodziska Wlkp. Może się kiedyś spotkamy na jakąś kawę i trochę poplotkujemy? ;) Było by świetnie coś takiego zorganizować, jeśli znasz jakieś bloggerki ze swojego miasta lub pobliskich to też mogłybyśmy je ściągnąć i zrobić taki bloggerski meeting ;)Tylko trzeba umówić się na konkretny termin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz włosy!!!
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz mega! i masz takie cuuuuudowne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest super! Zmieniłabym torebkę i wykadrowałabym inaczej zdjęcia - trochę mało widać :). Ale podoba mi się i obserwuję (innym profilem chyba) :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw, ale włosy to masz cudne:)

    OdpowiedzUsuń