niedziela, 23 grudnia 2012

Merry Christmas !





Witajcie Kochani :)
Dawno mnie tu nie było ,ale to wszystko spowodowane brakiem czasu . Myślę ,że teraz w ten świąteczny okres uda mi się wszystko nadrobić. A dziś mam dla Was taki mix zdj i w tym parę nowych rzeczy .Przy okazji chciałam Wam życzyć radosnych ,cudownych ,spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt Bożego Narodzenia ,wykorzystajcie ten wolny czas jak najlepiej i nabierzcie sił do dalszego działania !;))
xoxo


biżuteria -iloko



 Mój mały kącik w biżuterią :))



Torebki- Pepco




Bluzka z szafa.pl


Buty czasnabuty.pl i allegro


Sukienka i spódniczka -Mosquito.pl





6 komentarzy:

  1. Super blog ! Urody to aż ci zazdroszczę !
    Wesołych ! :3

    Obserwuję. Rewanż ?
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletki są piękne! :) zapraszam do zaobserwowania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. love the spikes!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna biżuteria i piękna spódnica, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń